Sydöstran logo
  1. Avdelningar
  2. Orter
  3. Sport
  4. E-tidning
  1. Tjänster
  2. Annonsera
  3. Tipsa oss!
  4. Kundcenter

Innehåll A-Ö

Annons

Vill häva köpet efter ett år

Karlshamn • Publicerad 28 oktober 2019

En Asarumsbo har vänt sig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) efter missnöje med ett klockköp. Cirka ett år efter köpet hade flera saker gått sönder, bland annat infästningen av armbandet. Klockan köptes på nätet, men köparen tog sig till firmans butik i Växjö för att få hjälp. Där ville man dock inte häva köpet, utan skickade klockan på reparation. Nu vill kunden ha hjälp av ARN med att få köpet hävt och få tillbaka närmare 2 500 kronor.

Henrik BrandbergSkicka e-post
Så här jobbar Sydöstran med journalistik: uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons